New Moon

Idag så började dagen som vanligt, jag klev upp klädde på mig etc. När jag kom till skolan var jag tvungen att avsluta det jävla matteprovet. Det var jävligt tråkigt *suck* hoppas att jag åtminstonde får G. Sen tog man en massa dampbilder med Veronika och Hannah, med min nya kamera. Det blev så fina bilder *host*

Sen efter skolan stack jag för att träffa Evelina, Lisbeth, Johanna och Malin. Mycket trevligt. Sen skulle vi äta men då skulle inte Malin med så vi andra gick till en kina resturang. Servitörern var ju helt skum xD Han var väldigt rolig. Sen efter vi hade ätit gick vi och flummade i butiker. Jag och Johanna blev beronde av Max mot slutet. Sen gick vi till bion och såg NEW MOON!

Den var fett bra :D Jacob=MUMS! När han tog av sig tröjan för första gången så sa jag: ooooh! av förtjusning och då började alla i bio salen skratta åt mig. Väldigt kul var det x)

Nu är kl 23.35 och min röst är inte den bästa ska ni veta x) så ska ta en halstablett och gå och lägga mig.

Godnatt

Kommentera här: